Dostoyevski yine huzurumuzu kaçırdı hamdolsun...
İlk okuduğum anda “ya bunun filmi çekilse ne güzel olur!” dediğim ve yine aynı zamanda beni “Bir aşk dört gün sürer mi ya da ilk görüşte aşk var mıdır, kadın-erkek sadece arkadaş olamaz mı” gibi değişik sorulara yönelten bir kitaptır kendisi.
Yazarın diğer hikayeleriyle kıyaslanamayacak kadar sade bir eserdir. Bu sebeple çok rahat okunabilir.
Keyifli okumalar.