Duy da inanma :)
Erkekler daha çok acı çekiyor.
Sayfa 11·Kitabı okudu
İlişkiler
··1 alıntı·
128 Gösterim
15 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Geçen kıytırık bir aşk dizisinde şöyle bir replik geçti “Doğum sancısını kadınlar değil de erkekler çekseydi, insanlığın soyu kururdu.” :D Yine de çekiyorlardır tabii acı macı :D
Günay
Gönderi Sahibi
İkna etmeye çalışmanız acı veriyor, yapmayın🤭 kimse ölmesin 😊 Tahir Aral Δες Τινα kesinlikle katılıyorum✌
Kadınlar duygusal konularda erkeklere oranla daha mantıksal hareket edebiliyor :) Evin var mı araban var mı ?? vs
Günay
Gönderi Sahibi
Kadın vardır, çerden çöpten aş eder; kadın vardır, pişmiş aşı taş eder :) taş edenler düşmüş size, şansınız bol olsun😊
'kadınlar daha kolay mutlu oluyor' deseydi tamam
Günay
Gönderi Sahibi
O da bazen doğru sayılır😊
İnandık mı? Yooo😁
Günay
Gönderi Sahibi
:) 🤗💐
Ne çektik be! (:
Günay
Gönderi Sahibi
Vallahi bir doğum sancısı kaldı çekeceğiniz 🤭🤭🤭 @_A_Y_