Günay
@Ggunayy
Takip Et
Duy da inanma :)
Erkekler daha çok acı çekiyor.
Sayfa 11
·
Kitabı okudu
İlişkiler
Milena'ya Mektuplar
Franz Kafka
160 beğeni
·
2 paylaşım
·
1 alıntı
·
128 Gösterim
15 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Δες Τινα
Geçen kıytırık bir aşk dizisinde şöyle bir replik geçti “Doğum sancısını kadınlar değil de erkekler çekseydi, insanlığın soyu kururdu.” :D Yine de çekiyorlardır tabii acı macı :D
17
Önceki 12 yanıtı göster
Günay
Gönderi Sahibi
İkna etmeye çalışmanız acı veriyor, yapmayın🤭 kimse ölmesin 😊
Tahir Aral
Δες Τινα
kesinlikle katılıyorum✌
3
4 yanıtı göster
Gizle
Martin Eden
Kadınlar duygusal konularda erkeklere oranla daha mantıksal hareket edebiliyor :) Evin var mı araban var mı ?? vs
2
Önceki 2 yanıtı göster
Günay
Gönderi Sahibi
Kadın vardır, çerden çöpten aş eder; kadın vardır, pişmiş aşı taş eder :) taş edenler düşmüş size, şansınız bol olsun😊
1 yanıtı göster
Gizle
vivεkα
'kadınlar daha kolay mutlu oluyor' deseydi tamam
3
Günay
Gönderi Sahibi
O da bazen doğru sayılır😊
2
Gizle
Jotaro Kujo
İnandık mı? Yooo😁
6
Önceki 4 yanıtı göster
Günay
Gönderi Sahibi
:) 🤗💐
1
1 yanıtı göster
Gizle
Adem YEŞİL
Ne çektik be! (:
7
Önceki 3 yanıtı göster
Günay
Gönderi Sahibi
Vallahi bir doğum sancısı kaldı çekeceğiniz 🤭🤭🤭 @_A_Y_
2
1 yanıtı göster
Gizle
İleri