Keyifle okudugum bir kitap oldu. Zola dan okudugum ilk eser. Kitabin icinde bes kisa oyku var. hikayeler birbirinden bagimsiz olmalarina ragmen tek bir ortak konu “ölüm” uzerinden farkli sosyal siniflara mensup ailelerin bu sureci nasil yasadiklarini anlatmakta. Emile ZolaNasıl Ölünür