YAKICI SIR-STEFAN SWEIG
9/10
·88 syf.··
25 saatte okudu
·
Okunma: 13 Aralık 2020 22:25
Hani sonu mutlu olmasa asla 9 puan vermeyecektim. Tabi bu benim ahlaki görüşümle paralel bir konu olmadığı için olacaktı. Yazarın ilk okuduğum kitabı Satranç tan bu yana hep bir yahudi ve yahudilik vurgusu süregeliyor. Hadi bu yazarın mensubuyetinden deyip es geçebiliriz. Bir diğer mesele ise bütün kitaplarında o anı ve olayı yaşatıyor. Baktığı açıdan baktırabiliyor yani hikayenin içine alıyor okuru. Çehov gibi sorunlu bir çocukluk yaşadığı kesin. Türk edebiyatı klasiklerinde de dikkat ettiğim bir olguyu yinelemek istiyorum. Ahlak kötüleşti,devir kötüleşti gibi birşey artık kimse bana anlatmasın. Devir değişse de insan aynı insan. Ahlaklı ve ahlaksız olmak üzere insan aynı insan... İyi okumalar. Yakıcı Sır Stefan Zweig
Edebiyat
Yakıcı SırStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202551,4bin okunma
·
9 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.