Merhaba;
Sefiller çok çok merak ettiğim bir klasik kitaptı ve artık bu eserin de sonuna gelmenin mutluluğunu yaşıyorum.
Kesinlikle bir essiz zenginlikte bir roman. Ve bence bir yazardan çok daha fazlası Victor Hugo.
Serinin 2. Cildi ilk cilde göre çok daha akıcıydı benim için. Içerisinde akışta olduğunuz bir konu var zaten fakat bunun yanında Fransız Devrimi ile alakalı seğerli bildiler vardı. Bu bence o ülkede yaşayanlar için çok değerli. Kitaptaki tarihi bilgiler, devrim sahneleri ve barikatlar ara ara okurken beni sıksa da bir zaman sonra yazarın taavirleri sizi bir barikatın arkasına götürüyor, kendinizi direk orada hissediyorsunuz ve oradaki insanların heyecanına ortak oluyorsunuz.
Okuduğum en heyecanlı ve en sahici roman olarak aklımda kalacak hep.
Bu yıl çok fazla klasik eser okudum, meğer en güzelini sona saklamışım.
Kurgusu, sürükleyiciliği, verdiği bilgiler ve tasvirlerin sahiciliği tek kekime ile muhteşemdi.
Herkese keyifli ojumalar dilerim.
Youtube kanalım için;
youtube.com/channel/UCfOYAd...