·286 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Aralık 2020 15:11 Karşınıza bir Jack London kitabı ile geldim bu sefer. Bu benim ilk Jack London deneyimim oldu. Yazarın anlatış tarzına ve olay-duygu yapılandırmasına çok ısındım gayet güzel ve etkileyici bir tarzı olduğunu söyleyebilirim.Yazar bize bu kitapta bir devrim hikayesiyle Avis ismindeki bir kadının ağzından eşlik ediyor. Artık alt sınıf olan işçi sınıfının üst sınıflara karşı dayanamamasi ve hakları olan emeklerinin karşılığını alma istekleri doğrultusunda devrime doğru giden olaylar dizisi anlatılıyor. Sosyalistlerle komünistlerin savaşı da diyebileceğimiz bu devrim isteğini ve devrimin basamaklarını görebiliyoruz bu güzel eserde.Avis isimli anlatıcımızın Ernest isimli bir devrimciye kapılmasıyla başlıyoruz bu devrim macerasına.Eger siyasi konular ve bu tarz olaylara ilginiz varsa ve bu konularda bakış açısı oluşturmak istiyorsanız size önerebileceğim bir eser.Sevgiler ve saygılarla...