·158 syf.····Okunma: 31 Aralık 2020 23:43 İlk bölümler oldukça komplike cümleler ve ruh bunalımlarıyla dolu olduğu için biraz sıkıcı geldi ancak anılarını anlatmaya başladığı bölümler çok akıcıydı.
Bu kitapla Dostoyevski'yi biraz tanıma fırsatım oldu. İtiraf ediyorum eğer Dostoyevski benim arkadaşım olsaydı sanırım bende çevresindeki çoğu insan gibi ondan haz etmezdim. Kitabı okurken bile takıntıları, çelişkileri vs. beni çileden çıkarttı ama sonuçta hepimiz insanız ve bu durumları az yada çok bizde yaşıyoruz. Sonuç olarak kendi yeraltını yani iç dünyası ve bunalımlarını çoğumuzun aksine başarılı bir şekilde dillendirmiş.