Şems-i Tebrizi ve Mevlana'yı daha çok merak edip, sevmeme araştırmama iten ilk okuduğum kitap. Gerçekten içersindeki hikaye insanı içine çekip nefessiz bir şekilde bir solukta okutuyor. Yazarın kalemi öyle sade ve akıcı ki istemsiz çok çabuk bitiriyor insan.