·158 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Ocak 2021 00:11 Bu kitap Dostoyevski ile tanışma kitabım oldu. Kesinlikle son kitabım olmayacak. Yeraltı edebiyatının ne olduğunu tam olarak anlamama sebep oldu.
Kitabı yorumlamak benim için çok zor ancak kitapta kendimi buldum: bastırılmış duygular, utangaçlık ve içe dönüklük... Herkesin kendinden bir parça bulabileceğini düşünüyorum.
Kitaptan bir alıntı ile bitirmek istiyorum incelememi:
İyi olamıyorum... İzin vermiyorlar.
İyi okumalar...