·40 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Ocak 2021 12:03 Dünyamızda savaş yapan ülkeler var. Savaş yapmamalıyız çünkü her savaşta anlaşmazlıklar ve insanların ölümü oluyor. Savaşın yapılmasının nedeni 2 ülkenin bir yeri ele geçirmeleri istenmektedir. Savaşta çocukların anne ve babasının ölümü herkesi çok üzüyor. Savaş yerine barış olmasını sağlayabilmek için kurallarda vardır. Mesela 2 ülkenin savaşması yerine o ülkeyi paylaşmalıdırlar. Savaşla bir yola varılmayacağına bilmelidirler. Bir fırında ekmek almak için kavga yerine sırada beklemeliyiz. Bir çok güçlü insanın korkuları da vardır. Ondan daha güçlü olan kişiden korkarlar. Yani savaşın bir yararı yoktur. Ülkelerde çok fazla kavga ve savaş vardır. İnsanlar bazen güçlerini kullanabilirler. Mesele bir polisin suçluyu yakalamak için güçlerini kullanması normaldir. Bir insanın çok yorulmuştur ve uyumak için yatağa gider ama uyuyamaz çünkü komşusu yüksek sesle müzik dinliyordur. Komşusuna gidip sesi kısmasını söyler ancak komşusu sesi kısmaz ve buda bir kavgaya yol açabilir. Her yerde barışın olmasını sağlamak oldukça zordur. Çünkü insanlar hala güçlerini kullanmak istemektekdirler.