Betül

Betül
@gone_away7
Hepsi çok basit, hepsi iyi çocuklardı. En kanlı vakayii en tabiî bir şeymiş gibi anlatıyor, en tahammülsûz felaketleri sabûr ve metin genç omuzlarında taşıyorlardı. İsyanlarının felsefesi meşru ve açıktı. Memleketlerine hakları olmayarak, mütareke diye aldatarak birtakım yabancılar sokulmuşlar, soyuyorlardı. Harp malzemesini tedarik ne kadar müşkül ve uzun olursa olsun, mukavemet için, karşıdakine zarar vermek için ne yapılmak lazım gelirse, ne pahasına olursa olsun gülerek yapıyorlardı
Sayfa 83·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bundan sonra İstanbul hasretinin karşısına iki yeşil parlak ziya koydum. Artık ateşten gömlek arkamda, ateşten kamçı Ayşe'nin elinde onun götürdüğü yola gidiyordum
Sayfa 78·Kitabı okudu
Nineye bütün İzmir'in derdini ve benim derdimi anlattım. Öyle derin derin ağladı ki karşıdaki evliyaların, ölülerin hepsinin gazabını İngilizlerin üzerine tahrik için sabaha kadar namaz kıldı. Elinde tespih: -Allah'ım, sen küffarı hâk sar eyle, diye dua ediyordu
Sayfa 74·Kitabı okudu
Biz İzmir'i almaya size yemin ettikti, bakın İstanbul'u bile kaybediyoruz
Sayfa 73·Kitabı okudu
Türk kadının azametini çekemeyenlere, yerde sürdürenlere karşı ordumuz aynı ihtirasla ceza etmeyi istemeyecek mi? Kadınına hakareti, bayrağına hakaret gibi düşünmüyor mu?
Sayfa 72·Kitabı okudu