Büyük Osman paşa askerinle binler yaşa
Gerçek tıpkı ışık gibi,insanın gözünü kör eder.”
Serdar ZAMAN
Sıla Zaman
Gerçek bir nurdur kimi insana
Gönül köprüleri kurar Tunadan Viyanaya
Bazen bir tebliğ bazen hakikattir anlayana
Büyük Osman paşa askerinle binler yaşa
Düşman Tuna'yı atladı Karakolları yokladı
Osman paşanın kolunda toplar patladı
İyiler güzel amel sahibleri alır mükâfatı
Büyük Osman paşa askerinle binler yaşa
Osman paşa binler yaşa askerinle
Ben kurbanım gerçeği söyleyen dillere
Bir destan yazdık plevnede malazgirtte
Cenabı Hakkı zikrettik koşuyoruz zafere
Osman paşa Ya Hak diyip vurdu kılıcını
Kendi öldü Osman paşa namı kaldı
Batıl olana Tuna Nehri açarmı kollarını
Büyük Osman paşa askerinle binler yaşa
Kul Nefsani derki fatihalar okuyalım
Şanı büyük o zaferlerimizi bizlerde analım
Hak yoldan gerçekten ayrılmayalım
Toz duman
Toz duman
Biz melankolik bir azınlığız!
Toz duman
Toz duman
Güzel bir ömrün en sarsıcı depremi sevdiklerinizin yokluğudur sevdiklerinin vedası ile sarsılmayan kişi sayısı çok azdır her kayıp insanın ışığını güneşini soldurur ve kayıpla sınanmayan çok azdır
“Fikrimi çalmaları mühim değil...
Asıl mühim olan kendi fikirlerinin olmaması.”
Nikola Tesla-Tuğba Sarıünal
Toz duman@Tozlusayfadakiayrac
Sadece bekleyen insan hep susar
Çabalamadan insanlar sanma seni duyar
Güzel fikirler gayret edersen ortaya çıkar
Fikri olmayan başkasından fikir çalar
Hepimiz telaş içinde kıvranıyorduk. Onaylanmak, ilgi görmek, takdir edilmek, hayranlık uyandırmak için. Bitmek bilmeyen, patolojik bir beğenilme ihtiyacı.
Silinmiş Sahneler
Hakan Bıçakcı
Toz duman@Tozlusayfadakiayrac
Bazen insanın darmadağın olması için sadece sevmek sevmek iki gönül arası köprü kurmak ve iki kalp arasındaki yolu birbirine bağlamaktır yolu karşılıklı kuramazsanız yol sizi darmadağın ediyor
“Biri gelir seni sen eder, biri gelir seni senden eder”
Aşk-ı Ley’Lâ – II
Ley’Lâ… Ley’Lâ’sızlık baldıran olup çöktü yüreğime,
Ley’Lâ… Yıkıldı hayal köşküm; gönlüm viran, yüreğime hicran düştü,
Ley’Lâ… Sensiz yeryüzü âvâre, çöl kurak, üstâd biçâre,
Ley’Lâ… Çölde seni bekleyen bir damla yağmur da ben olsaydım…
Ley’Lâ… Zaman ayaklarımda tükendi; adım adım yollarında,
Ley’Lâ… Çaresizlik takviminden yalnızlığa günler saydım,
Ley’Lâ… Adım adım seninle, hep seninle yürüyen gölgen de ben olsaydım,
Ley’Lâ… Heybeme dokuduğun küçük bir nakış da ben olsaydım,
Ley’Lâ… Sana sırılsıklam bir bakış da ben olsaydım…
Ley’Lâ… Gönül Dağı yamaçlarında arasaydım ayaklarının izini,
Ley’Lâ… İzinin tozlu yollarına sürseydim yüzlerimi,
Ley’Lâ… O mücellâ çehreni bir kere olsun izleseydim,
Ley’Lâ… Seni bir kerecik olsun dünya gözüyle görmüş olsaydım,
Ley’Lâ… Senin için görülen bir düş de ben olsaydım…
Ley’Lâ… Suskunluğuma dönüştü buzdağına çarpan feryadım,
Ley’Lâ… Tereddüt, oymak oymak kemirdi gururumu,
Ley’Lâ… Seninle yıkasaydım acılar içindeki yüreğimi,
Ley’Lâ… Damar damar seninle, hep seninle dolsaydım,
Ley’Lâ… Uğruna yüz görümlüğüne adanan bir baş da ben olsaydım…
…🖋️ biR’ münZ’evî üstâd
@ustad_kaLem
Nurullah Genç (yağmur)