1956’dan bu yana, yirmi dokuz otuz yıldır, şiirdeki, şiir serüvenindeki ‘bir şiir akımı’, akım mıdır diyedir tartışılır, tartışılmakta. Dikkatimi şu çeker: Kimsenin, yaşlı ya da genç şairlerin onu oluşturan şairlerin şiirlerini okuduğu, boyutları incelediği yok. Ben görmedim.
Döğüşe döğüşe ölmeli imiş. Anadolulu bir şair de “Çarpışa çarpışa ölmek” diyor.