Yalnızlıktan daha zor olanı, bu yalnızlığın bir ömür süreceğini bilmektir bence.. Bu kadar kalabalık bir dünyada insan nasıl yalnız kalabilir? İnsan 'olmazsa' kalabilir..
Bu hız takıntısı niye peki? Bu dünyada zaman hareket
edenler için daha yavaş geçiyor çünkü. Haliyle herkes zaman
kazanmak için yüksek hızda hareket ediyor.
Aksak zamanlı bir dünyada kim daha iyi yaşar? Geleceği
görüp sadece tek bir hayatı yaşayanlar mı? Yoksa geleceği
görmeyip hayatı yaşamayı bekleyenler mi? Yoksa geleceği
reddedip iki ayrı hayatı yaşayanlar mı?