Rezil ve Yalnız
Mukayyet ol bana, sabır tükendi İçim dışım sürekli kışla grisi Kimse değilsin, zehir zemberek zebercet öfkesinde cinnet Herkes ayrı cehennem, herkes aynı kıyamet Gösterim yasak, hafızamda tuzaklar Çığ düşerdi aklıma hatırladıkça Silindi yüzler, kaldı sesler Gözlerinde keder gizlenen bütün köpekler Ordayım ben ayaklar altı günler Güldüren bir trajediydim, yavaşça ürküten Açıldı perde, uzun tirat, kayıp suflör Belirsiz her yön Sahiden vuruldu dublör Kolla kendini şehrin kayıp şairi Okunmayacak esamen, yazılmayacak tarihin Kimdi kim bilir kılıçlı gösteri Sihirbaz bir akşam harbiden kendini kesti Rezil ve yalnız, gözlerim kapandı ben Utancın halkasından bir zırh kuşandım Gözlerimde gümüş pullu limanlar bağlı Lodoslarda kaybolup soluksuz kaldım Rezil ve yalnız, gözlerim kapandı ben Utancın halkasından bir zırh kuşandım Gözlerimde gümüş pullu limanlar bağlı Lodoslarda kaybolup soluksuz kaldım Terli yorgun ve sarhoş atlar Gözlerimden her akşam bi' yalnız atlar Kayıp mayıslar Bu sen değilsin, karlı bir akşam bıçak yedin Hafızan silindi, tüm gülümsemen değişti
Yaşam sona erdiğinde yaşadığınız her şeyin size yeniden izletileceğini hiç düşündünüz mü? Peki bu gösterim sizin gözünüzden değil de hayatınızdaki diğer kişilerin gözünden olsaydı? Evladınızın gözünden siz ve ona yaşattıklarınız, eşiniz veya sevgilinizin gözünden aranızda yaşananlar, bir sokak hayvanının gözünden ona bakışınız... Kısaca yaşamına dokunduğunuz herkes. Bunları izlemek size ne hissettirirdi? Gurur, acı, utanç, keder mi? Sevgi, coşku, nezaket mi? Gece yatarken bunu düşünmeye çalışıyorum. Bugün diğerlerinin gözünde nasıl yaşandı? Onlara ne hissettirdim? Elbette ben ne hissettim, bunu da düşünüyorum ama sadece kendime odaklı olmaktan çıkarıyor tersini de düşünmek, ne dersiniz? Gülşah Elikbank
1000Kitap
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Sen olmadan bu sokaktan kaçıncı geçişim, saymadım. İçtiğim günleri saydığım kadar bunu saymadım, sayamadım. Çünkü bu sokaktan bir defa yanımda sen geçtin. Ve ben her geçişimde o bir defaya çarpıyorum. Sert bir kayaya çarpar gibi. Ayağım takılıyor, sendeliyorum. Kaç defa bu sokaktan geçip sana çarpmam gerekiyor seni bana geri getirmek için, bilmiyorum. Matematiğim yetmedi buna. Sadece bekliyorum seni. Belki gelirsin diye. Belki bir gün aynı sokakta, ortak anılarımızın arasında karşılaşırız diye. Bir umutla yaşıyorum. O umut, yaşamama sebep oldu. Ama ben kendimden geçeli çok oldu. Sana anlattığım enerjiyi bulamıyorum artık. Yeni aldığım çorabı, pijamayı, gün içinde yaşadıklarımı, Eren'le başımdan geçenleri sana anlatamıyorum. Yine de sanki bir gün anlatacakmışım gibi fotoğraflar çekiyorum, günlük tutuyorum. Bugün de onlardan biri. Aslında sana anlatamayacağımı biliyorum. Her şeyin farkındayım. Gerçeklerle yüzleşiyorum. Ama gözümdeki perde hâlâ bütün gerçekleri örtmeye devam ediyor. Doksan gün geçti. Yirmi yedi günde sana alıştım ama doksan günde seni unutamadım. Unutmayı çok istedim. Yapamadım. Çünkü bana çok iyi gelmiştin. Hiç kimse yanımda yokken sen vardın. Belki sana anlatacak hikâyelerim olsun, sana anlatacak esprilerim olsun diye yaşıyorum. Hâlâ aktif hayatıma devam ediyorum. Bugün darbuka gösterim vardı, bisiklet sürdüm. Çok komikti. Bunu görmen lazımdı. O videoları birlikte izleyip kahkaha atmamız gerekiyordu. "Alper, bak başıma ne geldi" demem gerekiyordu. Ama anlatamıyorum işte. Ne zamana kadar sana günlük yazacağımı bilmiyorum. Ne zamana kadar senin olmadığın ama olmanı istediğim her anın fotoğrafını çekeceğimi de bilmiyorum. Ne zaman senden vazgeçeceğimi hiç bilmiyorum. Cahilim bu konuda. Gözlerin, gülüşün, bana bakışın beni cahilleştirdi. Ben hâlâ seni
Kıyı set gölü" (lagün) Tam belirgin görünmese de göl denizden ayrılıyor o noktada az bir genişlik var net değil ama sınava çalışanlara örnekli gösterim.h Kıyı kordonu(seti)aradaki kum da örnek. Sadece sınav için de değil güzel bir bilgi doğadan bir örnek.
Bu sayfada yeri geldik güzel sözler yeri geldik acılı hüzün sözler paylaştık. Bazı insanların sözlerini içten paylaştığı bazılarının kitap alıntıları vb sözler paylaştığı bir platformda yaklaşık 130 bin gösterim aldık. Uygulama güzel gerçekten, bazı gereksiz insanlar abuk subuk kötü içerikli içerikler paylaşan fake hesaplar dışında. Onlara da bir güncelleme getirilmesi umuduyla...
1000Kitap
Bir yol gösterim, bir akıl hocam, bana yoldaşlık edecek bir mürşidim olsaydı; şu an benim ve içinde yaşadığım bu dünya için her şey çok başka olacaktı. Fakat yalnızlığı iliklerime kadar hissettim, biçare vaziyette çıkar yol aradım. Hamdolsun, o yolu bana gösteren Rabbime.