Açıkçası bu kadar eğleneceğimi, güleceğimi, merakta kalıpta 1 dakikalık boşluğumda bile elime alacağımı düşünmemiştim. Çok uzun zamandır hedefim Dünya ve Türk klasiklerini okumaktı. Ağır okumalarımın arasına ilaç gibi geldi. Biraz araştırdığımda yazar belki de benden yaş olarak küçük fakat gerçekten emeklerine sağlık. Çok mutlu oldum o yaşta bir kadının böyle güzel bir eser çıkarmasına. Çalışma hayatımın belirli döneminde bende müşteri hizmetleri görevinde bulundum ve gerçekten arkadaşlar müşteri haklı falan değil :) o kadar garip insanlar var ki ve bulunduğum sektör kitap sektörüydü okuyan kültürlü kesimden beklenmeyen şeylerle karşılaştım. O yüzden başkarakter minik kuşu çok iyi anladım. Kendimle benzerliklerimin olması, güçlü bir karakter olup ayakta durmaya çalışması, kedileriyle olan ilişkisi çok samimiyi. İşten çıkarıldıktan sonra patronuna yaptığı konuşmada eminim hepimiz derin bir ohhhh çektik. Çünkü hepimizin öyle yetkililere karşı yapmak istediği tutumdu helal sana Serce :) Kitabın sonu o kadar tatlı bitti ki lütfen hemen çıkartında okuyalım.
Diğer kitap yorumlarımı okumak ve sayfama katılmak için instagram sayfama beklerim. <3
okuyanlarsokagi