Gelecek beni bekliyor. Ben de zaten son gücümle her yerde onu arıyorum. Karşılaştığımızda benden geriye ne kalmış olacak hiç bilmiyorum. Dik duruyorum ama içim eğik bükük, bunu kimseye çaktırmıyorum.
"Göçmüş olan sevdiklerimizin acaba bizimle ilgili bir bilgileri var mıdır? İyi oldugumuzda, bunu hissederler mi? Onları hep sıcak bir sevgiyle andıgımızı bilirler mi?"