Kitabı henüz bitirdim ve çok rahat 2 saatte bitirilebilecek tam bir baş yapıt..Kitap'ta insan ilişkileri,hayallerin insanların daha mutlu olmasını sağlamadaki büyük rolü ön planda tutulmakta ve arkadaşlığın ne kadar önemli bir kavram olduğu hatırlatılmaktadır.İnsanın ölmeden önce okuması gereken kitaplardan biridir, tavsiye ediyorum.