Elif

Elif
@gridekiyesil
Umudun Bittiği Yer
Artık ne mutlu ne de mutsuzum. Her şey geçip gidiyor. Bu zamana kadar yaşadığım, soluk bir cehennemi andıran sözde "insan" dünyasında tek gerçek şey bu. Her şey geçip gidiyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"İçkiyi bırakmalısın."... "Çok korkuyorum, yapamam. Korkağım ben."
Mutsuzluk. Bu dünyada birçok insan mutsuz insan... hayır, bu dünya mutsuz insanlarla dolu desem abartmış olmam herhalde. Yine de utanç duymadan "topluma" gösterebilecekleri sefaletlere sahiplerdi. "Toplum" ise onların bu gösterisini hemen anlar ve onlara sempati duyardı.
Anlamını yitirirken
Yoşiko herkese güvenir. İnsanlardan nasıl şüphe duyulur bilmez. Trajedi de burada yatıyor... ...Masum güven, nihayetinde, suçun özü müydü?... ...O tek, kurtarıcı erdem bile şimdi şüpheyle gölgelenmişti. Artık hiçbir şey bana anlamlı gelmiyordu.

Elif

, bir kitap okudu
Puan vermedi·128 syf.·
2025 2. kitabı
Osamu Dazai
6.5/10 · 60,4bin okunma