Annem yeniden dirildiğinden bahsettiyse de bu sabah çorbasını içerken Naoci'yi düşünerek yine o feryadı koyvermişti. Benim de geçmişten kalan yaralarım hala iyileşmemişti.
Parasızlığın ne kadar korkunç, acınası ve çaresiz hissettiren bir durum olduğunu ömrümde ilk kez anlıyordum...
... Şu an yaşananlar hayattaki çaresizliğin tarifi miydi?