Elif

Elif
@gridekiyesil
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İki seçenekten birisi
Her neyse, artık daha kuvvetli olmaktan başka çarem yok.
Hiç geçer mi?
Annem yeniden dirildiğinden bahsettiyse de bu sabah çorbasını içerken Naoci'yi düşünerek yine o feryadı koyvermişti. Benim de geçmişten kalan yaralarım hala iyileşmemişti.
Parasızlığın ne kadar korkunç, acınası ve çaresiz hissettiren bir durum olduğunu ömrümde ilk kez anlıyordum... ... Şu an yaşananlar hayattaki çaresizliğin tarifi miydi?

Elif

, bir kitap okudu
Puan vermedi·128 syf.·
2025 3. kitabı
Osamu Dazai
7.5/10 · 4.550 okunma