📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...''Onlar varlıklarını, insanların ömrünü tüketerek sürdürüyorlar. Fakat zaman, gerçek sahiplerinden alınınca ölüyor. Her insanın kendisine ait belli bir zamanı vardır. Ve bu zaman da yalnızca onda kaldıkça canlıdır, yaşar. ''
.....onu öğretmene hiç şikayet edemedik,çünkü bizim kültürümüzde hem gammazlamak ayıptı hem de güçlünün eziyetine boyun eğmek iliklerimize sinmişti.Töre bellediğimiz alışkanlıklarımızın ürünleriydik hepimiz!