Anarşist prometheus

Anarşist prometheus
@gsgssg
Tahakküm oluşturan bütün müesseler yıkılmalıdır
Aziz Sancar TEKNOFEST için İstanbul’da 🇹🇷 🕊️ Los Angeles'ta bir marketten alışveriş yaptım. Kasiyer kimlik sordu. Türk ehliyetimi gösterdim. "Haa siz Türksünüz Midnight Express izledim, faşistsiniz" dedi. Ben de dedim ki "Ben de Hiroşima'daki atom bombasını izledim. Film değil, gerçekti. #Aziz Sancar #Türkiye'nin en büyük teknoloji etkinliği: Teknofest" #sabah.com.tr/gundem/2021/09/...
Teknofest
Anarşist prometheus
Kasiyer polis mi kimlik sorsun bu kadar kötü kurgu olamaz
Reklam
TALİBAN HAKKINDA 7'den 70'e bütün müslümanlar Taliban'ı ötekileştirme, daeş ile ilişkilendirme, itibarsızlaştırma, suçlulara karşı acımasızca davranma ve kadınlara yönelik yapılan ağır hakaretlerle itham ediyorlar. Peki gerçekten durum böyle midir? İnsaflı insanlar sadece Twitter üzerinden Taliban sözcüsünün açıklamalarını takip etseler, bu kötü zanna kapılmayacaklar ama zihnimize düşen ilk fotoğraf üzerinden yorum yapmak müslümanlar? için bir alışkanlık hale gelmiş. Halbuki ayet-i kerime'de Mevla Teala Hazretleri "Ey iman edenler! Bilmeden birilerine zarar verip de sonra yaptığınıza pişman olmamanız için, yoldan çıkmışın biri size bir haber getirdiğinde doğruluğunu araştırın." diyor. Peki gerçek neymiş? Hapishanede bulunan bütün tutuklular serbest bırakıldı. Daeş mensubu kişiler ise idam edildi! (Hani bunlar daeş gibiydi, asalak Müslüman!) Afganistan'da bir hastanede bulunan kadın doktorlarla toplantı yapıldı. Ve işlerine devam etme, herhangi bir kısıtlama yapılmaması konusunda eman verildi. Faiz kaldırıldı. Bütün faiz borcu olanların üzerinden borç düştü. (hani Müslümanlar siz de faiz düşmanısınız ya.. Ama siz buna da bir gerekçe bulur iftira atarsınız) Başkent Kabil'e girerken Mekke fethedilerken yapıldığı gibi hiçbir kimsenin malına, canına dokunulmadı. Hatta gitmek isteyenler uçağa binip gittiler. Engel olunmadı. Amerikan askerleri bile Taliban kontrolünde ülkeyi terk etti. Kim yağma, hırsızlık yapıyorsa bunu en yakın birimlere bildirsin. İslami hükümlere göre cezası kesilecektir dendi. Bütün kan davaları kaldırıldı. Bizim ülkemizde doğu başta olmak üzere hala birbirini vuran insanlar ortalıkta kol gezerken, hani Taliban gerici, yobaz bir gruptu? Kimmiş ilerici, kimmiş medeniyetsizler? Büyücülük, muskacılık, falcılık yasaklandı. Ülkenin en
1000Kitap
Anarşist prometheus
Cihangir solcusu değilim bunu bil bebe
TALİBAN HAKKINDA 7'den 70'e bütün müslümanlar Taliban'ı ötekileştirme, daeş ile ilişkilendirme, itibarsızlaştırma, suçlulara karşı acımasızca davranma ve kadınlara yönelik yapılan ağır hakaretlerle itham ediyorlar. Peki gerçekten durum böyle midir? İnsaflı insanlar sadece Twitter üzerinden Taliban sözcüsünün açıklamalarını takip etseler, bu kötü zanna kapılmayacaklar ama zihnimize düşen ilk fotoğraf üzerinden yorum yapmak müslümanlar? için bir alışkanlık hale gelmiş. Halbuki ayet-i kerime'de Mevla Teala Hazretleri "Ey iman edenler! Bilmeden birilerine zarar verip de sonra yaptığınıza pişman olmamanız için, yoldan çıkmışın biri size bir haber getirdiğinde doğruluğunu araştırın." diyor. Peki gerçek neymiş? Hapishanede bulunan bütün tutuklular serbest bırakıldı. Daeş mensubu kişiler ise idam edildi! (Hani bunlar daeş gibiydi, asalak Müslüman!) Afganistan'da bir hastanede bulunan kadın doktorlarla toplantı yapıldı. Ve işlerine devam etme, herhangi bir kısıtlama yapılmaması konusunda eman verildi. Faiz kaldırıldı. Bütün faiz borcu olanların üzerinden borç düştü. (hani Müslümanlar siz de faiz düşmanısınız ya.. Ama siz buna da bir gerekçe bulur iftira atarsınız) Başkent Kabil'e girerken Mekke fethedilerken yapıldığı gibi hiçbir kimsenin malına, canına dokunulmadı. Hatta gitmek isteyenler uçağa binip gittiler. Engel olunmadı. Amerikan askerleri bile Taliban kontrolünde ülkeyi terk etti. Kim yağma, hırsızlık yapıyorsa bunu en yakın birimlere bildirsin. İslami hükümlere göre cezası kesilecektir dendi. Bütün kan davaları kaldırıldı. Bizim ülkemizde doğu başta olmak üzere hala birbirini vuran insanlar ortalıkta kol gezerken, hani Taliban gerici, yobaz bir gruptu? Kimmiş ilerici, kimmiş medeniyetsizler? Büyücülük, muskacılık, falcılık yasaklandı. Ülkenin en
1000Kitap
Berkî isimli okura yanıt verildi
Anarşist prometheus
Talibani da Amerika emperyalizmi yarattı Büyüttü ve besledi ne kadar da bağımsız bir örgüt hazır şeriatla yönetilen ülkeler var burayı bok çukuruna cevireceginize bok çukuruna çevrilmiş ülkeler var afganistan , iran, sudan, suudi arabistan bunlar şeriatla yönetiliyor. Ama hayaller almanya ,Amerika,Norveç iki yüzlusunuz, gidin hatalarınızı suudi arabistanda yaşayın eğer şeriat diye sokağa dokulurseniz sizin için cehennem başlar o zaman
TALİBAN HAKKINDA 7'den 70'e bütün müslümanlar Taliban'ı ötekileştirme, daeş ile ilişkilendirme, itibarsızlaştırma, suçlulara karşı acımasızca davranma ve kadınlara yönelik yapılan ağır hakaretlerle itham ediyorlar. Peki gerçekten durum böyle midir? İnsaflı insanlar sadece Twitter üzerinden Taliban sözcüsünün açıklamalarını takip etseler, bu kötü zanna kapılmayacaklar ama zihnimize düşen ilk fotoğraf üzerinden yorum yapmak müslümanlar? için bir alışkanlık hale gelmiş. Halbuki ayet-i kerime'de Mevla Teala Hazretleri "Ey iman edenler! Bilmeden birilerine zarar verip de sonra yaptığınıza pişman olmamanız için, yoldan çıkmışın biri size bir haber getirdiğinde doğruluğunu araştırın." diyor. Peki gerçek neymiş? Hapishanede bulunan bütün tutuklular serbest bırakıldı. Daeş mensubu kişiler ise idam edildi! (Hani bunlar daeş gibiydi, asalak Müslüman!) Afganistan'da bir hastanede bulunan kadın doktorlarla toplantı yapıldı. Ve işlerine devam etme, herhangi bir kısıtlama yapılmaması konusunda eman verildi. Faiz kaldırıldı. Bütün faiz borcu olanların üzerinden borç düştü. (hani Müslümanlar siz de faiz düşmanısınız ya.. Ama siz buna da bir gerekçe bulur iftira atarsınız) Başkent Kabil'e girerken Mekke fethedilerken yapıldığı gibi hiçbir kimsenin malına, canına dokunulmadı. Hatta gitmek isteyenler uçağa binip gittiler. Engel olunmadı. Amerikan askerleri bile Taliban kontrolünde ülkeyi terk etti. Kim yağma, hırsızlık yapıyorsa bunu en yakın birimlere bildirsin. İslami hükümlere göre cezası kesilecektir dendi. Bütün kan davaları kaldırıldı. Bizim ülkemizde doğu başta olmak üzere hala birbirini vuran insanlar ortalıkta kol gezerken, hani Taliban gerici, yobaz bir gruptu? Kimmiş ilerici, kimmiş medeniyetsizler? Büyücülük, muskacılık, falcılık yasaklandı. Ülkenin en
1000Kitap
Anarşist prometheus
Kes lan yallah afganistana

Emrah Özkan

, bir kitabı yarım bıraktı
Sun Tzu
7.4/10 · 49,6bin okunma
Anarşist prometheus
Niye bıraktın 😉