"Benim bildiğim kendini beğenmekle kendini sevmek arasında bir farkın olduğudur. Kendini beğenen kişi genelde kendisini herkese anlatandır; konuşmayı seven, kendini ortaya koyan, görülmek ve fark edilmek isteyendir. Kendini seven kişiyse kendisini tanıyan, kendi değerini bilen kişidir; susandır pek konuşmayandır."
"..Aşk eşittir sevgili değil, iki kişilikte değil, çok kişilikti.Bütün dünyayı düşman belleyip Leyla'yı sevmek değil, Leyla'da bütün insanlığı sevmekti."