📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı cok beğenmedim. Akıcı bir dili var denmiş ama akıcı bir dili yok bence hele Türkçeyi sonradan öğrendiyseniz. Kitabın bir türlü beni içine alamadığını düşünüyorum.
Ustam ve BenElif Şafak · Doğan Kitap · 201314,4bin okunma
Yanı güzel bir kitap degil ben beğenmedim. Eger bir sinek ve Azrail gözünden hayatlarını merak ediyorsanız okuyun. Bana cok saçma geldi. Abartıldığı gibi değil kitap. Cok boş vaktiniz varsa okunabilir.
Bir Mimarlik ogrencisi olarak hocalarımın tavsiyesi üzerine okudum. Kitap yazılmak icin yazılmış size bir bilgi katmayacaktır. Mimarlik hakkında kendinizi geliştirmek isterseniz yabancı mimarların kitaplarını okuyabilirsiniz daha verimli olacaktır.
Mimarlar Dik Durur!Doğan Hasol · Yapı Endüstri Merkezi Yayınları · 2011175 okunma