Kitabı okuduktan sonra çevrenizdeki birçok insanın ne kadar yapmacık hareket ettiğini farkediyorsunuz. Bazı yerleri cok uzun uzun değinilsede güzel bir kitap
Beden DiliJoe Navarro · Alfa Yayıncılık · 20086,2bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayatımızın icin aniden giren teknoloji ve onsuz yapamayan bizler için tam da durup düşünülecek bir kitap. En son ne zaman kendi kendimize kaldık? Telefon olmadan, tablet yada bir kitap olmadan yanımızda? Zihnimizin Engin denizlerinde en son ne zaman yolculuk yaptık? Bu kitabı okuduktan sonra bunlari düşünmeye başladım. Ve kendime vakit ayırmaya başladım. Sanki zaman yavaşlamaya başladı ve çevremdeki bir çok şeye daha cok dikkat etmeye başladım.
Kitabın abartıldığını düşünüyorum. Eger bir şeyi tek seferde anlamıyorsanız okuyabilirsiniz. Kitap bir şeyi evirip çevirip aynı şeyi anlatmış. Beğenmedim. Yine boş vaktiniz cok varsa okuyabilirsin.
Kitabı cok beğenmedim. Akıcı bir dili var denmiş ama akıcı bir dili yok bence hele Türkçeyi sonradan öğrendiyseniz. Kitabın bir türlü beni içine alamadığını düşünüyorum.
Ustam ve BenElif Şafak · Doğan Kitap · 201314,4bin okunma
Yanı güzel bir kitap degil ben beğenmedim. Eger bir sinek ve Azrail gözünden hayatlarını merak ediyorsanız okuyun. Bana cok saçma geldi. Abartıldığı gibi değil kitap. Cok boş vaktiniz varsa okunabilir.