Elbette, ele aldığım ufacık bir konudan bu büyük sonuçları çıkarmam aşırı gözüpeklik gibi görünecek; ama ben her şeyin azda olduğuna inananlardanım. Çocuk küçüktür,ama büyük adam onun içindedir; beyin daracıktır, ama düşünceyi içine alır; göz bir noktadan öte bir şey değildir, ama fersah fersah uzamları kucaklar.
Bugün yirmi beşine başmış bir insan için, gözyaşı öylesine ender oldu ki, karşısına çıkan her kadına veremiyor insan , fazla fazla ana babalara ağlanır, bu da onların hakkıdır...