Gülseda Kaşhan

Gülseda Kaşhan
@gul_seda
Sakarya üniversitesi
Kocaeli
19 okur puanı
Eylül 2018 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
“Tek başına bir adam düşün, ya kitap okuyor ya da bir şeyler düşünüp öylece oturuyor. Bazen düşüncelerini birine söylemek ister doğru mu yanlış mı diye ama kimsesi yoktur işte. Bir şey görünce bile onu gördüğünden tam emin olamaz gösterecek kimsesi olmadığından. Yanındakine dönüp 'Gördün mü sen de?' diye soramaz ki. Bilemez ne gördüğünü. Soracak kimsesi yoktur ki.”
Sayfa 88·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
HER BÜLBÜL ÖTMEK İÇİN YALNIZCA KENDİ VAKTİNİ BEKLER
Puan vermedi·544 syf.··
2023 4. kitabı
·
156 günde okudu
·
Okunma: 01 Ağustos 2023 13:24
Bazı kadınlar doğuştan cesurdur; doğru olan için savaşırlar, hayat kurtarırlar ve gidişatı değiştirmek uğruna kendi canlarını tehlikeye atarlar. Isabelle bu kadınlardandı. Korku nedir bilmezdi ve onun için harekete geçmek, olası tehlikeleri hesaba katmamak ve sonucu düşünmek gerçek bir direnişti… Ama bazı kadınlar da sabır ve fedakârlıklarıyla direnir, sevdiklerini koruyup kollar ve hayatı onlar için yeniden inşa eder. İşte, Viann’in hikâyesi de tam olarak böyleydi. Çocukları ve ailesi için her zorluğa göğüs geren ve sessizliğiyle, sabrıyla en az kız kardeşi kadar direnişte bulunan bir anne, eş... İki bülbül düşünün; biri durmadan şakıyor diğeri sadece susuyor ve etrafı seyrediyor. Ama orada yanılıyorsunuz. Aslında o bülbül susmuyor. Yalnızca ötmek için doğru zamanı bekliyor. Yani yaralanana dek... Bu romanı okurken hem öfkelenecek hem de göz yaşlarınızı tutamayacaksınız. Yazar bizlere eşsiz bir betimleme sunuyor, bu sebeple roman sizi ilk 50 sayfada içine çekiyor.
BülbülKristin Hannah · Pegasus Yayınları · 20227,9bin okunma

Gülseda Kaşhan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·544 syf.··
156 günde okudu
·
2023 4. kitabı
Kristin Hannah
9.2/10 · 7,9bin okunma
Artık neyin önemli olduğunu biliyorum. Önemli olan kaybettiklerim değil, hatıralarım. Yaralar iyileşir. Sevgi yaşar. Biz kalırız
Sayfa 532·Kitabı okudu
“Biliyor musun, anlıyorum.” “ Neyi anlıyorsun?” “Her öpüşmemiz aslında bir veda.”
Sayfa 391·Kitabı okudu