Gule

Gule
Ben ki toz kanatlı bir kelebeğim
Öğretmen ve Fotoğrafçı
68 okur puanı
Ekim 2017 tarihinde katıldı
10/10
·352 syf.··
2018 10. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 28 Mayıs 2018 17:47
Diktatörlüğün yansıması.. Kitap belki de bir kehaneti anlatmış ancak yıllardan beri bazı ülkelerde meydana gelen siyasal kargasalardan faydalanmistir. Insanlarin iktidar tarafindan zamanla nasıl sömürüldüğü ve karşı çıktıkları halde mecburi bir kabullenisten bahsediyor. Oldukça etkileyici bir dili var. Her cümlesinde oturup bi kaç kere düşünmek gerek. Kitabin sonu ummadığım gibiydi. Dedim belki ne olursa olsun iyilik kazanır. Siyasal diktatörlüğe papuc birakmayiz. Ancak kazanan BÜYÜK BİRADER oldu. Ve ben bu duruma üzüldüm. Kitapta insanda her duyguyu yansıtıyor. Cok sevdim. George Orwell yine muhtesem yazmış.. Burdan şunu da belirtmek istiyorum kendi görüşüm olarak. DUNYANİN NERESİNDE OLURSA OLSUN İNSANLAR SIYASAL ÜSTÜ DÜŞÜNDÜĞÜ SÜRECE KAZANACAKLARDIR. DÜNYADA IRK DİN DİL AYRIMINDAN SONRA EN ACIKLI OLAN SIYASAL AYRILIKLARDIR.. BÜTÜN İNSANLAR SADECE INSAN OLDUKLARI İÇİN DEĞERLİDİR..
Edebiyat
1984George Orwell · Can Yayınları · 2023200,2bin okunma
Reklam

Gule

, bir kitap okudu
10/10
·352 syf.··
6 günde okudu
·
2018 10. kitabı
George Orwell
8.5/10 · 200,2bin okunma
"İnsan yaşamının temposunu o kadar hızlandırdık ki, insanlar otuz yaşında yaşlanır oldular."
Edebiyat
"İnsanlar özgürlük ile mutluluk arasında seçim yapmak zorundaydı ve büyük çoğunluk mutluluğu seçiyordu.."
Edebiyat
"Parti iktidarda olmayı, yanlızca kendi çıkarı için istiyor. Başkalarının iyiliği bizim umrumuzda değil, bizi ilgilendiren yanlızca iktidardır.."
Edebiyat
Reklam