Gül Çicek

Gül Çicek
@gulasor21
Sadece annem sevdi beni,
Yani sevmeyeceksen söyle boşuna çiçek ekmeyeyim mevsimi değilse yazık olur... #masumlar apartmanı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
#Ya topla yaralı kırlangıçları ya da bu vefasız şarkıyı bitir...
Daha dokunmadan kurudu irem çöllere bir türlü yağamıyorum yeni bir koşunun başlangıcında biraz deprem sonrası biraz şehir hülyası bir kalp yangınından geriye kalan siyah gözlerine beni de götür artık bu yerlere sığamıyorum. Pembe uçurtmalar yolladığından beri sarardı tiryaki menekşeleri sonbaharın tozlu kafeslerinde sevgi turnaları yakalıyorum turnalar gidiyor; ben kalıyorum avareyim,asudeyim,yorgunum bilmiyorum neden sana vurgunum Erzurum garında banklar üstünde uyku tutmuyor karanlıkları yitik düşlerimi kovalıyorum gölgeler gidiyor; ben kalıyorum. Binbir türlü kokuyorsa yaylalar siyah gözlerine beni de götür baharın koynundan koparıp sana ipek bir mendile sardığım yüreğimle şehzade gülleri gönderiyorum umutlar kalıyor; ben gidiyorum. Bütün yelkenlileri,deniz fenerlerini kaptanları sorgulayan yanından geçen küheylanların korku tufanına yakalandığı siyah gözlerine beni de götür
"Nefret eder gibi seviyorlar. "

Gül Çicek

, bir kitabı okumaya başladı
Mustafa İslamoğlu
8.6/10 · 627 okunma
Bilinmedik bir hüzün var içimde ,bir gariplik. Anladım ki,ya ben fazlayım bu şehirde ya da biri eksik ... #Can Yücel