"Hadis-i şerifte bildirilmiş, günahkâr bir kulun tövbe etmesi hâlinde Allah Teâlâ' nın nasıl sevindiği izah ediliyor...Hiçbir şeye muhtaç olmayan, gani olan Allahü azîmüş-şan sen tövbe edince seviniyor; işte bu,aşkın şahididir."
Özgürlüğe Kaçışım " Adlı Eserinden alıntılar
"Kadınların ev dışında istihdamı ve üretime katılması yönündeki ısrarlı baskının psikolojik bir şekli de vardır: Bu, doğum yapmak,çocuk yetiştirmek ve aileye bakmak yoluyla kadının evde ürettiği iktisadi değerlerin tanınmamasından oluşur.Günde 10-12 saatini eve ayıran bu işçi,bu ev hanımı,istatikçilerimiz tarafından işsiz olarak sunulur ve "çalışmayan unsur"başlığı altında tasnif edilir.Hepimiz bir kadının ne kadar meşgul olduğunu bilir ama aynı zamanda görmezden geliriz.Kadının çalışmasının bu şekilde göz ardı edilişi,evi terk edip ailesine sırtını dönmesi için ona yapılan baskının bir başka ve bu kez ahlaki bir şeklidir.