Son satırları okudum ve bir boşluğa düştüm. Duvarla bakıştım, yetmedi dedim. Ama yeterince yeterliydi de. İkinci kitap dolu doluydu biraz vahşi, çokça hüzünlü ve macera dolu. Şimdi anlatsam bol spoiler verebilirim çünkü içimden taşıyor. Eleştireceğim hiç bir şey yok eleştiri yönünden bomboşum. 1 puanı neden kırdım biraz daha uzun olabilirdi . Sonu diyorum çok çabuk bitti ayrıntı olabilirdi sonrasında neler oldu biraz değinebilirdi. Olsun o da hayal gücümüze kalsın artık... Ben güzel hayaller kurup öyle olduğuna inanırım sanırım. Sonra da unutulur gider. Tabiki birkaç yıl sonra tekrar okuyacakları ve herkese tavsiye edeceklerim arasında.. hoşkalın sizi çok sevdim..