Öyle abartıldığı kadar değil. Ayıla bayıla heyecanla okumadım. Kurgu idare ederdi ama ne bileyim çok mantıksız yerler vardı. İmtihanlar mantıklıydı. Tilda olayı aşırı saçmaydı. Valla şunu da diyeyim fantastik kurgu diye başlamayın. Sıradan hapishane hikayesine 4 elementi serpmişler yani yemeğe tuz atar gibi az tuzlu demek daha doğru bilmiyorum normal kurgu olarak 7 dedim ama fantastik kurgu olarak 5i geçmez. 7 ile 8 arasında kaldım 8 fazla bence. Bilemedim ya ne beğendim ne beğenmedim arada kaldı yani. İkinci kitapta böyleyse devam etmem sanırım.