Berbat bir anlatım tarzı ilahi bakış desen değil şimdiki zamanlı saçma sapan bir şey aşırı karmaşık kimin gözünden okuduğumuz belli değil. Çeviri mi rezalet yoksa yazar mı bilmiyorum ama gerçekten en nefret ettiğim bakış açısı yazısı ve asla okumam. O yüzden ilk bölümden sonra bıraktım. Tavsiye etmem. Ama siz bilirsiniz.