Biraz değil baya karmaşıktı ve olaya giremedim bir türlü. Sonlara doğru açılsa da pek tatmin edici değildi hikaye ve çok kısaydı. Peki neden 10 günden fazla zamanda okudum çünkü başları aşırı sıkıcıydı ve araya 1 2 kitap sığdırmış olabilirim. Sonlara doğru iyileşti ve hemen bitti. Okumasanız da olur