Uzun zamandır okumayı düşündüğüm ve hep ertelediğim ama sonunda derin bir nefes alarak başladığım bir roman. Yazarın okuduğum ilk kitabı. Serininde birinci kitabı. Bazı yerlerde çok sıkıldım açıkçası. Bazı yerlerde de midem bulandı midesi hassas olanlar başlamasın bence yada o sayfaları atlasın. Çok kötüydü gerçekten hayal gücünüz genişse gözünüzde canlandıdığınız da cidden safra geliyor ağzınıza ve kokuyu bile alıyosunuz. Allahım...
Günlüğü okumak daha merak uyandırıcıydı 4.Maymun katilinin çocukluğunu okuduk. Parça parça okuduk ama saçma bir şekilde gerekli miydi pek sanmıyorum. Çok bölündü yani günlüğü okuyoruz sonra alakasız bir yerden konuya giriliyor ve devam ediliyor yani ne bileyim. Bütün halinde yada 2 3e bölünse daha iyi olurdu. Öte yandan saçma bir şey daha vardı ki o da ailenin rahatlığı. Biraz sonra spoiler şeklinde açıklayacağım ondan önce birkaç şey daha söyleyeyim. Kitap akıcıydı dediğim gibi bazı yerler gereksizdi ama yapacak bişey yok tüm olaylar birbirine bağlansa da dedektif tarafında alakasız ve gereksiz çok bilgi vardı. Ayrıca 4.maymun katili de gülünç olmuş adını ilk duyduğumda okuduğumda yani kesin katil bu dedim ve gerçekten de çıktı aşırı tahmin edilebilirdi yani bir ters köşe beklemedim değil. Bariz ortadaydı ve gülünçtü. Spoiler a geçiyorum lütfen romanı bitirdiysiz okuyunuz.
Spoiler!!
Yani çocuk saf hiç bişey görmemiş gibi anlatıldı ama sonra ailesinin yaptıklarına heyecan duyan senelerdir bunları gören biri gibi devam etti oldukça saçmaydı madem 3 yaşından beri bunların içinde niye anlattığı yaşlarda hiç bişey bilmiyomuş gibi anlattı da birden ailesinin yaptıklarını normal karşıladı ay çok fazla mantıksızdı yani. Ailenin rahatlığı da saçmaydı çocuğun önünde ilk kez birşeyler yapıyorlar yani ne bileyim insan bir bişry yapar birşey der