Kaç günde okudum bilmiyorum ama baya uzun sürdü. Öncelikle hikaye bilindik bir kurgu değil başlangıç kitabı olduğu için karakter tanıtımı, ortamı görme ve adaptasyon süreci derken bir hayli sıradanlaştı olaylara ve evrene çok hızlı bir giriş yaptık aklımda minyonlarca soru var cevapsız Hande'nin bunları sorgulamaması tuhaf çok çabuk herşeyi kabullendi. Yinede giriş kitabı olarak yeterli umarım ikinci kitap daha iyidir . Genel olarak beğendim denebilir.