Konusu değişikti. Daha önce rüyalarla ilgili bir kitap daha okumuştum bu iki oldu. Önceki daha iyiydi kurgu olarak ama bu da idare ederdi. Serinin birinci kitabı karakterleri tanıyıp kurgu evrenini tanımakla geçti. Mükemmel değildi ama kötü de değildi arada kaldım açıkçası. Beni içine çeken, heyecanlandıran bir sonraki sayfayı çabucak çevirten bir kurgu olmadı. Kolay okundu akıcıydı. Değişik bir kurgu okumak isteyenlere tavsiye ederim ama çok başarılı olduğu söylenemez.