Gül

Gül
@gulbahcesinde
“Yaşayacak ve gülmesini öğreneceksiniz.”
Çünkü geçmişimizde yaşadığımız travmatik deneyimler içimizde duygusal açıdan tam olay yaşantında ki haliyle kalmış bir çocuk bırakıyor ve sen bu çocuğun farkına varmadıkça özellikle kriz anlarında kontrolü içindeki çocuk el ele geçiriyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanın kendine ettiğini kimse edemiyor.
Nasihatlar sadece edeni rahatlatır, karşı tarafı ise daha da kızdırır.
Güzel olan her şey, insanlarda hafiften bir saygı uyandırır.