Yetişkin hale gelince insan , kendi artan kuvvetini anlar , ama karşı karşıya bulunduğu yaşamın bütün tehlikelerini bilir , iyice düşünüp taşındıktan sonra da kendini çocukluğundaki kadar güçsüz, o kadar zavallı sayar. Evrenin karşısında her zaman için sadece bir çocuktur. O zaman küçükken yararlanmış olduğu o korumadan vazgeçmek istemez...