Birlik ve beraberlik üzerine verdiği toplumsal mesajlar çok güzeldi. Kitap daha çok olay ağırlıklı ben karakterlerin duygularını da okumak isterdim. Sonunu da böyle beklemiyordum. Daha iyi bir son olabilirdi.
“ Bir tek şeyi iyice öğreniyorum, “ dedi. “ Her zaman, her gün, hep aynı şeyi öğreniyorum. Başın dertteyse, canın yanmışsa, bir şeye ihtiyacın varsa… fakir insanlara git. Sana ancak onlar yardım eder…yalnız onlar. “
Belki de ne yapsa kendini zengin hissedemiyor diye mutsuzdur. Dede ölürken Bay Wilson çadırını verdiğinde kendini nasıl zengin hissetmişti hani? O anlamda bir zenliği o asla bulamaz.