cey

cey
@gulcey
Sizlere bir soru
Tekrar merhaba :) Bu seferki yazım, incelemeden çok, fikirlerinizi merak ettiğim için yazdığım bir yazı olacak. Şöyle ki, kitaba başladım ve upuzun cümleler bitmek tükenmek bilmedi. Ben de okuduğum birkaç yazıya katılarak zor bir kitap olduğunu düşünüyorum. İnce ama yorucu bir kitap. Fakat bu düşüncelerimden emin olamadım, belki de dikkatimi veremediğim için kitap hakkında böyle düşünüyorumdur dedim. Eğer böyleyse daha sonra mutlaka tekrar okumayı deneyeceğim. Bu yüzden sizin fikirlerinizi almaya karar verdim. Sizce bu kitabı yarım bırakmadan bir şans daha vermeli miyim?
Edebiyat
Venedik'te ÖlümThomas Mann · Can Yayınları · 20074,669 okunma
Fikret Şimşek isimli okura yanıt verildi
cey
teşekkürler güzel yorumunuz için