Dili, uslubü ve yazdıklarıyla herkesi kendine hayran bırakan sevgili
@serminyasarofficial 'ın bu öykü kitabı da diğerleri gibi okunmaya değer. Başından sonuna duygu değişimleri yaşayarak okudum. Kah güldüm, kah ağladım. Her karakter sanki bizden biri. Öyle içten, öyle samimi ki... Kesinlikle herkesin okuma listesinde olmalı. Okuyacaklara şimdiden keyifli okumalar diliyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Severek okuduğum bir kitap oldu.
İnsanı kendine getiren muazzam bir kitap teşekkürler Kinsun
"Herşey vakitini bekler.Ne gül vaktinden önce açar ne #y:6 Pes Etme Mucizeler Yolda 8472 de güneş vaktinden erken doğar.Bekle, senin olan sana gelecektir.'
Aşkın aslında sadece o anki zaman ve mekanla ilgisinin olduğu araya yıllar ve mesafeler girince aslında aşk diye bir gerçeklik duygusunun olmadığını anlatıyor. Hayatımızda da böyle değil midir .. Teşekkürler Stefan Zweıg
Geçmişe YolculukStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202533,7bin okunma
Çook ama çook güzel bir öykü kitabı. İçinde kendinizden bir parça
bulabileceğiniz bazen güldüren bazen hüzünlendiren öyküler hepsi.. ŞERMİN YAŞARIN kalemine ve yüreğine sağlık
Stefan Zweıg in tüm kitaplarını severek okuyorum. Kitap üç bölümden oluşuyor. Akıcı yalın ve sade bir oturuşta bitti diyebilirim. Tavsiye ederim. Okuması keyifli
Lyon'da DüğünStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202139,1bin okunma