Günaydınlar efendim. Sabahı şerifleriniz hayrolsun inşallah. Bu saatlerde uyanmak yerine kollarının arasında mayışık mayışık kıvrılmayı seçerdim eğer hayat bana bi seçim yaptırsaydı. Açılmayan gözlerimden öpüp şöyle belimdeki boşluğa sarılıp kendine yaklaştırıp kokunu içine doldurmanı hiç bir şeye değişmezdim bu saatlerde. Allahım🤲🏻 Öyle güzel uyuyor ki. Uyku yarı ölüm hali derler insannın yaşadıklarını bi müddet unuttuğu, acısını unuttuğu, arındığı, kavuşamadığı sevdiklerine kavuşup hasret giderdiği, içine attıklarını yeri gelip uykusunda kötü rüyalarla dışa vurdukları yeri gelip iç çeke çeke ağladıkları üç beş saat. Ama demişler ki uyku yarı ölüm hali. İnanmıyorum artık buna. Çünkü öyle tertemiz, Öyle saf, Öyle sessiz sedasız, Öylesine huzur dolu ki uykusunda. Böyle güzel uyunmaz Allahım. Böyle huzur verilmez uyurken bile. Bak ne diyorum; Nefes alışın verişini duymak için sabahı sabah ettim. Bu nasıl bir sessiz uyumaktır sükunet içinde. Sarıp sarmalamak göğsüne sokmak istiyor insan seni sen uyurken. İçim sabaha dek sen doldu be adam. Duyamasam da hissettim nefes alışını, Göğüs kafesinin usulca inip yükselişini hissettim. Senle olan kalbim yanına varıp yüreğindeki yangını söndüremedi ama sabaha kadar uykunda karşındaydı. Bir gün yanı başında da olacağız. Avuçlarımdaki duanın sahibi sensin. Yolum sensin. Hüznüm de sensin mutluluğum da. Bilirim ki her fırtınanın ardından sükunetle gögü saran güneş doğar. Ve aynı yerde aynı kişide o güneşi yaşamak çok daha kıymetli olur.
Bugün Babalar Günü'nde, babam aramızda olmadığı için ilk kez abime hediye aldım. Şaşırıp 'Kardeşim bedenimi nereden biliyorsun?' dedi, ben de gülerek 'Diğer abime söylemiştin' dedim. İyi ki varsın abim 🤍.. Büyük abilerin yükü ağır ama sevgileri her şeye değer. 🤍
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Elleri nasırlıydı Bizler için çalışıp çabaladın hep Yeri geldi güldük yeri geldi ağladık Yeri geldi sustuk yeri geldi dindik ayakta durduk Çünkü sen adam gibi adamsın babam Rabbim başımızdan eksik etmesin seni canım babam
Babalar Günü
Hayır şımarık değiliz ama bazen insanlar gülerek kapatır yaralarini
Alıntı
Hayat felsefem gülerek üzülmek…
En ağır hüzünleri bile bir kahkahanın arasına sıkıştırıp yaşıyoruz. Çünkü biliriz ki, ağlamak teslim olmaktır; gülerek üzülmek ise hayata karşı atılmış en zarif çalımdır…
-777-
🏋️‍♀️ Bundan bir iki ay sonra 47 kg kaslarım eskisinden daha belirgin, inci gibi dizilmiş bir daha hiç bozulmayacak bir vücudum olacak. Fitness düzenim bir daha bozulmayacak. 👯 Bundan bir iki ay sonra Zeynep İrem dostum bana mesaj atacak. Biz onunla karşılıklı yılların hasretini gidereceğiz. Hiç kopmaz bir dostluk bağımız olacak yeniden. Benim her anlattığımı anlayışla dinleyip bana destek olacak. Onunla her yaz ve 15 tatilde deliler gibi eğleneceğiz. Yaralarımızı saracağız. ❤️ Bundan bir iki ay sonra sevdiğim adamla aramızı düzelteceğiz. Hırgürü bırakıp cici kız olacağım. O da öfkesinin ateşini indirip beni anlayacak. Deli kurdumla bir daha hiç ayrılmayacağız. Bugünleri de gülerek kahkaha ile hatırlayacağız hatta. Etrafımızda istemediğimiz hiçbir insan da olmayacak. Uzaktan mutluluğumuzu hasetle izleyebilirler ama nazarları değmeyecek. 📖 Bu yaz odamda okunmadık kitap bırakmayacağım. Özümseyerek anlayarak okuyacağım. Her okuduğum kitap bende unutulmayacak bir iz bırakacak.