Gülər

Gülər
@gulerncf
Ya da bi kitap oku mutlaka, iyi geliyor...
Bir insan için bütün yaşamınızı bir kenara itiyorsunuz, o ise kayıtsızca elinin tersiyle kovduğu bir sinekten daha fazla değer vermiyor size.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Kendimle hiç barışık değildim, zaten belli bir amacı olmayan her şey bir yanılgıdan ibarettir.
Bu insan tükenmiş. Ancak bir ölü ya da hiçbir ka­sında yaşam belirtisi olmayan biri ancak böyle yığılıp kalır.
Ben hiç, doğaya düşen ışık ve gölge gibi tüm renklerin ve duy­guların sürekli değişim halinde hızla belirdiği o yüzü seyret­tiğim kadar büyük bir heyecanla tiyatroda bir oyuncunun yüzünü seyretmedim.
Değerli olan her zaman için gerçeğin yarısı değil, tamamıdır.