Sevemedim böyle ayrılığı kara gözlüm,
Böyle halim yaman, dillerim lal olmuş.
Bilemedik ki aramıza çıkacak engeller...
Ne olur incitme karanfilleri, severek ayrılalım.
Ağlarsan yüreğim sızlar, duygularımız aynı,
Gülersen her günüm bir çocuk gibi geçer.
Duygularımızı yıkmak yakıştı mı bize güzelim?
Gülleri incitmeden, istersen severek ayrılalım.
Benim halim dünden beter, sensiz öldüm zaten,
Yazdığım şiirler küstü şimdi kağıtlara, bir bilsen...
Ben sana yağmur olur yağardım, güneş olsam ısıtırdım,
Kalbimizi paramparça etmeden, severek ayrılalım.
-turna
04.06.2026