''Ben,
Bir damla yaş gibi her düştüğünde gözlerimden
Ekmek mübarekliğiyle üç defa öpüp de
Yüreğimin en yüksek yerine koyarken seni
Sen,
Tüm nikotini tüketilip atılmış bir izmaritmişim gibi
Basıp geçtin üstüme!..''
''Ölsem
Belki de anıtımı dikerler tüm aşıkların gönlüne
Fakat sensiz yaşamak
Kadeh kaldırmaktır bu esaretin şerefsizliğine!''
(finali en ters köşe kitap)
''Alfabemdeki bütün Ayın, Şın ve Kaf’ları alıp
Lugatıma yeni bir kelime ekliyorsun
Yalnızlığa uyak
Ölüme ramak bir sözcük
Adı ayrılık olan o taşınmaz yük...''
''Tükenmez bir kalemle yazılsa da tükenen umutlarım
İşporta tezgâhlarındaki korsan bir kitap gibi
Yarı fiyatına satılsa da gençlik yıllarım
Yine de sana düşmemeliydi bu aşkın cellatlığı''