acı, düşüp hep aynı yerini kanattığımız dizlerimizdeki yara izlerinden, parmağımızdaki kesikten ötedir. acı, dizini, parmağını şefkatle öpecek kimse olmamasıdır.
teknoloji elimize cep telefonunu verdi ama bunu mutluluğumuz için nasıl kullanacağımızı bize söyleyemiyor;….fabrikalarımızı en yeni teknolojilerle donattık ama bu, işçilerin refah düzeyini artıramıyor.