Fantastik okumuyorum genelde ama bu kitabı çoook sevdim. Devam kitaplarını da kesinlikle okuyacağım MAALESEF Kİ Bİ İKİ SPOİLER aldigim icin biraz buruk hissediyorum fowqpfn goreceguuk
Kaybettiğim herkes için gözyaşı döktüm; fiziksel olsun olmasın, aldığım her darbe, her yara için. Bir zamanlar renkle ve ışıkla dolu olan ama şimdi ıssız, karanlık,
boş görünen, zihnimin o değersiz tarafına ağladım.