Müthiş bir sey AMA
Okurken anladım ki ben bunun filmini izlemistim.. atlaya atlaya okudum çünkü filmi baya iyi yapmislardi ve tıpkı kitaptaki gibiydi. Kitabini okuduğun filmi izlemek ile filmini izlediğin kitabi okumak bambaska seyler.. sıkıcılastiriyor fazlasıyla