Heyecanlı ve sürükleyici bir kitaptı. Okumayı düşünenlere tavsiye ederim. İrenenin yaşadığı korkuyu öyle etkili bir şekilde anlatmış ki kitabı okumuyor adeta yaşıyor gibi hissediyorsunuz
KorkuStefan Zweig · Karbon Kitaplar · 2018125bin okunma
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitabın ismi her zaman ilgimi çekmiş fakat okumak bir türlü kısmet olmamıştı. Merakla başladığım kitaplardan biriydi ... kitap iki bölümden oluşuyor. Açıkçası ilk bölümü okurken pek bişey anlamadım. Çok karmaşık geldi ve sıkıldım ama ikinci bölüm daha anlaşır ve akıcıydı ...belki seveni ve beğeneni çoktur ben anlamamış olabilirim .genel olarak kitabı okurken zorlandım